Speksialumni

Speksialumni ry

Aktiivisen speksiuran jälkeen Teekkarispeksissä mukana olleet voivat liittyä Teekkarispeksin oman alumniyhdistyksen jäseniksi. Yhdistyksen kautta pysyt yhteydessä speksitovereihin vuosien varrelta ja saat ajantasaista tietoa Teekkarispeksin tapahtumista. Speksialumni ry:n tarkoituksena on myös tukea Teekkarispeksin toimintaa auttamalla produktion parissa uurastavia tavoittamaan alumneja sekä toisaalta tarjota alumneille luonteva kanava pysyä ajan tasalla Teekkarispeksin kuulumisista.

Voit liittyä Speksialumni ry:n jäseneksi, vaikka olisitkin vielä mukana Teekkarispeksin toiminnassa – mukaan ovat tervetulleita myös speksiuransa loppupuolella olevat aktiivispeksiläiset!

Jäsentoiminta

Alumniyhdistys tiedottaa jäsenilleen Teekkarispeksin tapahtumista, kuten kevään näytöksistä sekä syksyn vuosijuhlasta. Tavoitteena on myös tiedottaa keväisin ns. alumninäytöksestä, jotta mahdollisimman moni kiinnostunut speksialumni voisi saapua paikalle paitsi näkemään vuoden produktion myös tapaamaan vanhoja tuttuja. Alumniyhdistyksen toimintaan tulevat kuulumaan myös erilaiset vuositapaamiset sekä luonnollisesti mitkä tahansa muutkin uudet ideat vanhojen speksiläisten yhteydenpitoon.

Liity jäseneksi

Liity jäseneksi oheisen lomakkeen kautta: http://goo.gl/forms/9x93x2WbZd